Практична робота №4
Складання та
виконання алгоритмів з розгалуженням
у середовищі Скретч.
üяк завантажувати навчальне середовище виконання алгоритмів Скретч;
üяк створювати проект у середовищі Скретч;
üяк запускати на виконання створені в середовищі Скретч програми.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhUnIiCuRpBPi-xNymm7cz4hgkSxxKyvFuaqT3ahVZ5ZjKCyE5kUDwtV7jRApck2Vs9mVv4z26aENi6yYJvx7w_nUfk4Uc_brfD8TCOntOVDKr1WWR0yzMaAdXjJHKgmH9G_mzYj4pjcvQ/s1600/5.jpg)
— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh1daMd5c6kX-Hoe0bWCGNmS_waOmQWFyetGj3yytMVZelXjm40-JdoZ7cr3o4D7QppaLT0CyPhKBUGmNh8j1qunjNbNTClUXxDhu-u4_VRZl_eCMOtmTHx_R-wu_hslMCMbktbV8Tg9uQ/s1600/2.jpg)
Презентація Урок №14
Робота за комп’ютером
Під час виконання практичних
завдань пам’ятай про правила
безпеки життєдіяльності при роботі з
комп’ютером!
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhHook3bX9GTBqkwAbVRUvCj7KD1IszwVo4eWtK2dYMrnw87VtCzBK1y6-_BmVWbTDIKOAh3n9IK2Tln87hSar7_qzPEoeKn23voIrDOz3yDiCeALWztfcU9YJQDSVkTp9ScJim3A_Uim4/s1600/3.jpg)
Заготовки до практичної роботи (завдання 2, завдання 3, завдання 3 карта, завдання 4, завдання 5)
Гра «Барометр
настрою»
Учням
роздають червоні, зелені та жовті картки.
Відповідно до того, чи сподобався урок, учні піднімають:
· зелену картку — якщо урок сподобався;
· жовту — якщо учень не може визначитися;
· червону — якщо урок не сподобався.
Домашнє завдання
Відповідно до того, чи сподобався урок, учні піднімають:
· зелену картку — якщо урок сподобався;
· жовту — якщо учень не може визначитися;
· червону — якщо урок не сподобався.
Домашнє завдання
Підручник § 17
ст. 116-120 (за Н.В.Морзе)
Немає коментарів:
Дописати коментар