Урок №17

Тема. Підсумковий урок з теми «Алгоритми з повторенням і розгалуженням».

На цьому уроці ти повинен:
1. повторити, більш глибоко осмислити навчальний матеріал з теми;
2. узагальнити його і систематизувати;
3. встановити рівень засвоєння своїх знань і вмінь з цієї теми.

План твоїх дій на уроці:
1. Пройти тестування.

Варіант 1           Варіант 2

2. Розв’язувати кросворд
Питання кросворду (по горизонталі):

1. Команда іншим словом.
2. Чітка послідовність дій.
3. Алгоритм, складений для комп’ютера.
4. Зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, утворення нового об’єкта або знищення існуючого об’єкта.
5. Електронний пристрій для обробки інформації.
6. Того, хто виконує алгоритм, називають…
7. Предмети, явища і процеси, які розглядаються як єдине ціле.
8. Точна, зрозуміла вказівка для виконання якоїсь дії.


По вертикалі у зафарбованих клітинках ти прочитава слово ....

Відпочинь, виконай вправи для очей за схемою




3. Складати проекти.
Завдання.
І рівень

У середовищі Скретч створи алгоритм «Танцюрист». Людина, яка танцює, повинна змінюватиме зовнішній вигляд 4 рази з інтервалом 1 секунду.

ІІ рівень
Намалюй малюнок.


ІІІ рівень
Битва з привидами.

У чарівному лісі завелися страшні привиди, що лякають всіх мандрівників. До лісу прийшов мандрівник-чарівник, який хоче вигнати страшних привидів. Його завдання - знищити привидів своєю чарівною паличкою.

Об’єкти: Чарівник, Привид1, Привид2, Снаряд

Виконання: чарівник має рухатися ВВЕРХ або ВНИЗ по натисненню клавіш «стрілка ВГОРУ» або «стрілка ВНИЗ». По натисненню на клавішу пробіл Чарівник має казати «ВОГОНЬ!» та випускати вогняний шар. Якщо цей шар потрапляє у будь-якого з привидів, «вибух» змінює свій вигляд та зникає.

Немає коментарів:

Дописати коментар